מוטורולה – אביזרים , מכשירים ומערכות מידע

תוכן עניינים

חברת מוטורולה ישראל

חברת הסלולר מוטורולה ישראל, נוסדה בשנת 1964, כחברת בת של תאגיד האלקטרוניקה האמריקאי מוטורולה אינק. מוטורולה ישראל בע"מ, נכללת בין החברות המובילות בתחום הטלקומוניקציה ובנויה ממספר קבוצות עסקיות וחברות בת, האמונות על פיתוח וייצור של רכיבים, מערכות ורשתות תקשורת. בנוסף, עוסקות החברות הללו גם בשיווק ומכירות ובמתן שירות לכל סוגי המוצרים מבית מוטורולה אינק.

תחומי החברה רבים וכוללים: בניית מערכות ומוצרי תקשורת ניידים ונייחים, הקמת תקשורת אלחוטית וקווית ופיתוח מוצרים ופתרונות תוכנה עבור עולם הסלולר.

יחד עם חברת תדיראן תקשורת, הקימה מוטורולה את החברה הסלולרית הראשונה בישראל כבר בשנת 1984. למעשה, חברת מוטורולה היא זו שהקימה את המותג הידוע "פלאפון" ומאז משתמשת בו כשם החברה. המותג פלאפון נהיה כה פופולרי, עד שהפך להיות שם גנרי לכלל מכשירי הטלפון הסלולריים.

חטיבת הטלפונים הסלולריים של מוטורולה מייצרת ומשווקת סוגים רבים של מכשירים. מוצריה הסלולריים, כוללים טכנולוגיות מתקדמות אשר מאפשרות סוגים רבים של יישומים. הטלפונים הסלולריים מבצעים תקשורת נתונים במהירויות גבוהות, מאפשרים גישה לתוכנת הדואר האלקטרוני, גלישה באינטרנט, יכולת זיהוי קול אנושי לצורך הפעלת המכשיר ועוד.

מעבר ליכולות הטכנולוגיות הגבוהות ולמגוון שירותי התוכן המורכבים, פתחה מוטורולה ליין של מכשירים דקים צבעוניים ומעוצבים, אשר סייעו למכשיר הסלולרי להפוך גם לאביזר אופנתי. עיצובים מסוימים אף עוצבו על ידי מעצבי על מפורסמים כמו דולצ'ה וגבאנה.

לחברת מוטורולה יש סניף ישראלי הממוקם בערד ומשמש כמפעל הראשי של החברה. המפעל מייצר מכשירי קשר אלחוטיים, מודמים, טלפונים סלולריים לשימוש ברכב ומוצרי תקשורת נתונים. תהליכי היצור הם איכותיים ומוקפדים במיוחד.

חברת מוטורולה מייצרת אביזרים, מכשירים ומערכות מידע עבור 35 מדינות ברחבי העולם. חלק מהמוצרים שלה משמשים את המשטרה, את צה"ל ואת חברות המים והחשמל בארץ ובעולם.
מוטורולה מפעילה כ- 17 מרכזי שירות למוצריה, הכוללים כמובן טלפונים סלולריים. פרט לכך מחזיקה מוטורולה רשת של חנויות בפריסה ארצית, המספקות ללקוחות מגוון מכשירים סלולריים מתקדמים, שפע של ציוד סלולרי מקיף, מכשירי קשר, מכשירי gps , אביזרי שמע, חלקי חילוף, רכיבים מקוריים ועוד.

חברות בת של מוטורולה

מוטורולה מספקת לקהל לקוחותיה מגוון פתרונות להשלמת תשתיות סטנדרטיות. מוצרי חטיבת המוצרים המשלימים, כוללת טלפונים סלולריים קבועים ברכב, מודולים סלולריים בטכנולוגיות GSM/GPRS ו-CDMA המיועדים לתקשורת נתונים וסאונד, מערכות מבוססות מיקום בטכנולוגיות GPS ו-GSM/GPRS המשרתות ציי רכב ומוצרי צבא ביטחוניים.

מוטורולה מחזיקה חברות בת, כמו מירס שמתמחה ביצירת פתרונות לתקשורת אלחוטית כוללת לשוק המוסדי, העסקי, הצבאי ולארגונים שונים. תשתיות חברת הבת מירס מבוססות על טכנולוגיות Integrated Digital Enhanced Network שפיתחו עובדי מוטורולה ומשרתת כיום מנויים ישראלים רבים.

מרב היא חברת הבת אשר הציגה לראשונה את שירותי ה- wap  וגם היתה הראשונה שהציגה מסופים בעלי צג צבעוני ויכולות מכשירי ניווט מתקדמים.

חברת בת נוספת של מוטורולה היא "ביפר תקשורת בע"מ" שנחשבת לאחת החברות המובילות בתחומי ה call-center האמונים על מכירות טלפוניות, שירותי מידע ושירות לקוחות על סוגיו השונים. "ביפר" הידועה, מאפשרת למנויי טלפונים סלולריים לקבל אל מכשירם הודעות משיבון כהודעות כתובות על גבי מסכי הסלולרי.

חברת טלדור תקשורת בע"מ, היא גם חברת בת של מוטורולה ומייצגת בישראל את החברות המובילות בתחום התקשורת ואבטחת המידע.

למוטורולה מרכז פיתוח עסקי המכוון לשוק הביטחוני. מרכז זה הוקם כדי לסייע במתן פתרונות תקשורת כמו מערכות סלולריות מקודדות בטכנולוגיית TETRA, מערכות פס רחב, טכנולוגיות המאפשרות תקשורת אלחוטית ועוד.

חברת מוטורולה פיתחה טלפונים סלולריים הכוללים מכשירי נווט מתקדמים, יכולת הפעלה קולית, קישורית "בלוטוס", מצלמות, נגן mps, גימורים מכרום ומגנזיום ותשתיות שיכולות לתמוך בכל שירותי התוכן הקיימים.

מידע מפורט ועדכני באשר ליכולות המכשירים הסלולריים והאביזרים האחרים בפיתוח החברה, ניתן למצוא גם באתר האינטרנט של חברת מוטורולה.